Social Icons

Pages

-

Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie 5th Birthday Ticker Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 25, 2011

SAMAN EKOR - aku dah bayar


Hari ini aku berjaya bayar saman aku pakai myeg... saman tahun 2007. ada laa dapat diskaun 50%.  so bayar ajela ok... jangan menyusahkan diri masa nak buat road tax nanti sudah laa.... banyak gak tu rm 150... boleh beli lampin anak aku dalam 5 beg laa...

tapi secara amnya... aku tak halal kan dunia akhirat laa... korang nak kata apa lantak la...  duit aku yang kopak... binawe betul laaa...







2 comments:

  1. sapa la yg suruh bayar... kan ke kat status tu tulis tak blacklist???? cuba tgk kat collum BL tu... dia kata NO kan?? No tu maksudnya tak blacklist la.. maksudnya awak boleh renew roadtax mcm biasa.. saman yg diblacklist hanya untuk thn 2008 ke atas hingga 2011 saja... saman awak tu tahun 2007..so tak blacklist la Sdr....

    ReplyDelete
  2. jangan tunggu sampai di blaklist... masa nak buat road tax... baru dibayar...
    bayarlah masa ada diskaun...

    sediakan duit sebelum diblacklist... kalau dah kena blaklist... sendiri mau ingat laa... sebab sendiri yg bayar... full plak tu... kalau takde duit... melopong aje laa...

    thanks 4 the info...

    ReplyDelete

Say whut you want, but be responsible on whut you said...